loading...
طراحی سایت|طراحی سایت ویژه نمایندگان شوراها|تبدیل وبلاگ به سایت|طراحی بنر|طراحی سایت ارزان
میرزائی بازدید : 5523 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (1)
چگونه رتبه ی سایت خود را در گوگل افزایش دهیم؟

یکی از دغدغه های بزرگ مدیران وب سایت ها و وبلاگ ها رتبه ی سایتشان در موتور جستجوی گوگل است! هر مدیری دوست دارد که لینک سایتش همیشه در صفحه ی اول گوگل باشد چرا که بیش از ۷۰ درصد بازدیدهای یک سایت به گوگل بستگی دارد!

حال سوالی که مطرح می شود این است که چگونه اینکار را انجام دهیم؟! در این مقاله به دنبال پاسخ این سوال هستیم…

گوگل رتبه ها را به سختی به سایت های ثبت شده می دهد! پس برای بدست آوردن رتبه در گوگل به خوبی به نکات زیر توجه کنید:

- مهمترین مسئله ، مطالبتان را خودتان بنویسید! مطالبی را که در سایتتان قرار می دهید باید حتما توسط خودتان نوشته شود نه اینکه از سایت های دیگر کپی کنید…

- مطلب تازه و جدید بنویسید نه تکراری و قدیمی. سعی کنید مطالب جدید و نویی را در سایتتان قرار دهید، همیشه اولین نفری باشید که مطلب جدیدی را در اینترنت قرار می دهد…

- رابطه ی بین محتوا و موضوع سایت. بین مطلبی که در سایتتان قرار می دهید با عنوان آن و موضوع سایت باید رابطه ی معنایی وجود داشته باشد. یعنی مثلا در مورد “شعر های سعدی” مطلب می نویسید نباید عنوان آن را چیزی بی ربط با این موضوع انتخاب کنید.

- لینک بدهید، لینک بگیرید، افراط و تفریط نکنید! با دیگر سایت ها در ارتباط باشید، لینکشان را در سایتتان قرار دهید، لینک تان را در دیگر سایت ها به نمایش بگذارید. تبادیل لینک داشته باشید اما در این کار نه افراط کنید نه تفریط، متاسفانه برخی می پندارند که هر چه بیشتر به دیگر سایت ها لینک بدهند تاثیرش در رتبه بندی گوگل بیشتر است و برخی هم با تفکری که ۱۸۰ درجه با دسته ی اول فرق دارد اصلا لینکی به دیگر سایت ها نمی دهند.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که اولا با سایت های بزرگ و معروف تبادل لینک داشته باشید، دوما بیشتر با سایت هایی تبادل لینک کنید که هم موضوع با سایت شما می باشند.

- بهترین عنوان ممکن را برای سایتتان انتخاب کنید! مثلا اگر سایتی در زمینه ی دانلود نرم افزار دارید شاید بهترین عنوان همین “دانلود نرم افزار” باشد، از انتخابی عناوینی چون “قدرتمند ترین سایت دانلود در ایران” ، “اولین سایت دانلود پارسی” و … پرهیز کنید.

همچنین این نکته در مورد انتخاب عنوان برای هر مطلب از سایتتان نیز صادق است.

- اشتراک گذاری فراموش نشود. اگر نکات فوق را به دقت خوانده باشید گفتیم که با سایت های بزرگ و معروف تبادل لینک داشته باشید، یکی از راه های تبادل لینک با سایت های معروف اشتراک گذاری مطالب سایتتان است. به طور مثال شما می توانید مطالب سایتتان را در شبکه های اجتماعی بزرگی همچون فیسبوک، توئیتر، گوگل پلاس و … به اشتراک گذارید. این کار را گوگل خیلی دوست دارد! ….

- کلمات کلیدی ، کلیدی ترین نکته. در مورد کلمات کلیدی در این مقاله به طور مفصل صحبت شد. در اینجا به این نکته بسنده می کنم که کلمه های کلیدی نقش مهمی در رتبه ی شما دارند.

- رعایت استاندارد های طراحی. در طراحی سایتتان نهایت دقت را به کار برید. کدی را اشتباه ننویسید، کدی را جابه جا ننویسید، کدی را اضافه ننویسید و …

- استفاده از بهترین سیستم مدیریت محتوا اگر برای مدیریت سایتتان از سیستم های مدیریت محتوای رایگان استفاده می کنید می توانم بگویم که بهترین سیستم ها در امر سئو سیستم های وردپرس و جوملا می باشند که شما با انتخاب هر یک از این دو سیستم می توانید اطمینان حاصل کنید که گوگل به سایت شما توجه ویژه ای خواهد داشت!!!

اگر بین این دو سیستم نیز به دنبال بهترین هستید (البته در امر سئو) وردپرس را به شما پیشنهاد می کنم…

- مدیر آن نیست گهی تند و گهی خسته رود، مدیر آن است آهسته و پیوسته رود!!! این نکته را فراموش نکنید که همیشه مطلبی برای اراده داشته باشید، به عبارت دیگر سایتتان همواره به روز باشد، از آن سایت ها نباشید که آخرین مطلبشان به چندین ماه قبل برمی گردد.

پیوستگی در اراده ی مطالب سایتتان تاثیر چشمگیری در رتبه ی سایت شما دارد، مهم نیست که چه تعداد مطلب جدید به سایتتان ارسال می کنید مهم این است که در کارتان استمرار داشته باشید…

- معجزه ای در کار نیست! بسیاری از تازه کاران به دنبال راه هایی عجیب برای افزایش رتبه اشان می گردند. باید در اینجا به آن ها بگویم که معجزه ای رخ نمی دهد، افزایش رتبه ی سایتتان به تلاش و پشتکار شما بستگی دارد…

** نکته : یکسری راه های دیگر هم برای افزایش رتبه در گوگل وجود دارد اما رایگان نیست و مدیر سایت باید از جیبش هزینه ای را برای افزایش رتبه اش بپردازد، هرچند در این روش رتبه ی شما خیلی سریع افزایش می یابد ولی از نظر من لذتی که در بدست آوردن رتبه با تلاش خودتان وجود دارد در این روش یافت نمی شود! علاوه بر این این نکته را هم در نظر بگیرید که هدف از افزایش رتبه و بالا رفتن آن جذب مخاطبان بیشتر است، حال اگر کاربری که برای اولین بار وارد سایتی نا مناسب و بی محتوا و نامرتبط با موضوع مورد نظرش  می شود و رتبه ی این سایت در گوگل نیز صرفا با پول بدست آمده باشد قطعا اولین ورود این کاربر، آخرین ورودش نیز می باشد…

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد…
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 1,045
  • بازدید سال : 76,775
  • بازدید کلی : 720,214
  • کدهای اختصاصی
    'galery 'galery 'galery 'galery 'galery 'galery